CZSKEN
Pro společnosti
Pro-Temp TEMPORARY

Pro-Temp Temporary

Služba Pro-Temp Temporary vychází metodologicky ze služby Pro-Temp Personnel Leasing. Na rozdíl od ní se však jedná vyhledávání a krátkodobé operativní poskytování brigádníků a zaměstnanců na dočasnou výpomoc formou agenturního zaměstnávání – „dočasné přidělení“. V rámci této služby nabízíme krátkodobé práce a brigády pracovníkům bez jakýchkoliv omezení, ale též studentům, osobám na mateřské/rodičovské dovolené i osobám se zdravotním postižením.

V rámci služby Pro-Temp Temporary nabízíme, v případě Vašeho zájmu, možnost převzetí dočasně přiděleného zaměstnance do trvalého pracovního poměru tzn. „Try & Hire“.

Službu Pro-Temp Temporary je vhodné využívat zejména při sezónní, nárazové a časově ohraničené potřebě rychlého navýšení kapacit.

Nejčastěji se jedná o následující práce a činnosti:

Práce ve výrobě:

  • Montážní a manipulační dělnické práce.
  • Dělníci na výrobních linkách, dělníci výroby.
  • Operátoři a obsluhy strojů a zařízení.
  • Svářeči, zámečníci, obráběči, apod.

Administrativní práce:

  • Sekretářské a asistentské práce.
  • Recepční služby.
  • Fakturace.
  • Zpracování pošty.

Veletrhy a výstavy:

  • Roznášení letáků a katalogů.
  • Prezentace výrobků a služeb.
  • Balení propagačních materiálů a vzorků.
  • Hostesky.
  • Obsluhy infostánků.

Skladové a manipulační práce:

  • Skladníci a pomocní skladníci.
  • Řidiči vysokozdvižných vozíků.
  • Manipulační práce.
  • Třídiči, baliči, vazači.

Práce v obchodě a v turistickém průmyslu:

  • Pokladní.
  • Pracovník inventury.
  • Pultový prodej.
  • Obsluha.
  • Umývání nádobí.
  • Pokojské.
  • Recepční.
  • Číšníci a servírky.
  • Kuchaři.
  • Tlumočnické a překladatelské služby.
  • Doplňování zboží.

Práce v call centrech, kontaktních centrech a centech sdílených služeb, apod.:

  • Telefonní operátor.
  • Telesales a telemarketing.
  • Zadávání údajů do databází.
  • Tazatelé.
  • Zpracovatelé statistik.

Stěhovací a úklidové práce

Ostrahy:

  • Strážní.
  • Pracovníci pořadatelských služeb.

Využitím služby Pro-Temp Temporary získáváte především následující výhody:

  • V každém okamžiku máte přesně tolik pracovních sil, kolik potřebujete.
  • Rychle vyřešíte krátkodobý nedostatek zaměstnanců (zejména na sezónní práce, urgentní poptávky a zakázky.
  • Můžete se soustředit na obsazení klíčových pozic a pro administrativní a pomocné procesy využívat externí pracovníky.
  • Můžete účinně snižovat své personální a fixní náklady.
  • Můžete své potřeby pracovních sil řešit v časovém období hodin, maximálně několika dnů.
  • Díky flexibilitě v získávání pracovních sil budujete konkurenční výhodu, kterou můžete využít zejména v období časově a lidsky náročných zakázek.
  • Eliminujete případné problémy s nutností propouštět vlastní zaměstnance v okamžiku, kdy jejich kapacita přesahuje současné požadavky.
  • Okamžitě nahradíte dočasně přiděleného zaměstnance, který nesplňuje Vaše kvalitativní a/nebo kvantitativní kritéria.

Využití služby Pro-Temp Temporary zahrnuje zejména následující činnosti:

  • Vyhledání, výběr a prověření znalostí, zkušeností a pracovních návyků dočasně přidělených zaměstnanců. 
  • Prověření bezúhonnosti vybraných dočasně přidělených zaměstnanců. 
  • Zaškolení dočasně přidělených zaměstnanců s ohledem na vykonávané práce.
  • Přípravu a aktualizaci pracovních smluv, pokynů k dočasnému přidělení, případně dalších pracovně-právních dokumentů, dočasně přidělených zaměstnanců. Součástí služby je i vyhotovení písemnosti dočasného přidělení agenturního pracovníka pro zákazníka, který má povinnost uložení těchto dokladů prokazující existenci pracovněprávního vztahu na pracovišti, § 136 Zákona o zaměstnanosti. 
  • Založení osobních složek dočasně přidělených zaměstnanců.
  • Zabezpečení vstupních i periodických lékařských prohlídek.
  • Základní proškolení v oblasti BOZP a PO.
  • Sběr a evidence pracovních výkazů.
  • Kontrolu dodržování léčebného režimu dočasně přidělených zaměstnanců – v případě náhrad při pracovní neschopnosti.
  • Zabezpečení výplat odškodnění v případě pracovních úrazů nebo nemocí z povolání.
  • Vystavování potvrzení dočasně přidělených zaměstnancům pro úřad práce, banky, pojišťovny či další instituce. 
  • Zabezpečení náhrady pracovníků v případě pracovní neschopnosti či fluktuaci a to i v případě náhrad za kmenové zaměstnance.
  • Průběžné monitorování výkonu, pracovních vztahů a dalších aspektů dočasného přidělení a poskytování zpětné vazby.
  • Pravidelný reporting v intervalech dle Vašich požadavků.
  • Měsíční zpracování mzdové agendy na základě Vámi vyhotovené docházky (výpočet měsíčních, hodinových, úkolových mezd, dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr – DPČ a DPP, výpočet dávek nemocenského pojištění, uplatnění slev na dani, apod.). 
  • Zajištění výplaty mezd a zákonných odvodů na sociální a zdravotní pojištění.
  • Rozúčtování a rozčlenění mezd podle konkrétních požadavků (na střediska, zakázky, pobočky, apod.)
  • Vyhotovení měsíčních přehledů pro účely OSSZ a ZP.
  • Provedení ročního zúčtování daně z příjmů.
  • Zpracování Evidenčních listů důchodového pojištění.

K vyhledávání vhodných kandidátů pro dočasné přidělení využíváme zejména:

  • Vlastní databázi obsahující kandidáty z různých oborů a lokalit.
  • Databáze naší mateřské společnosti a společností v rámci skupiny.
  • Specializovanou inzerci v elektronických i tištěných médiích.
  • Spolupráci se školami a dalšími vzdělávacími zařízeními.

Každý z kandidátů prochází pohovorem v naší společnosti a ověřením jeho schopností a dovedností. V případě požadavku provádíme též hlubší prověření a testování, např. manuální zručnost, jemná motorika, apod. (zejména pro práci ve výrobních společnostech), komunikační dovednosti, pečlivost, (např. pro práci v kontaktních centrech), jazykové znalosti (např. pro práci v turistickém průmyslu) a další. 

Při dočasném přidělení zaměstnanců získáváte, kromě manažer kvality a Key Account Managera/konzultanta, také koordinátora zakázky (případně tým koordinátorů, který může pracovat i ve směnách dle Vašich konkrétních požadavků a potřeb), který zabezpečuje veškerou komunikaci s dočasně přidělenými zaměstnanci i řešení všech personálních, administrativních i pracovně-právních otázek. Koordinátor zakázky též dohlíží na vyhledávání a nábor zaměstnanců, jejich případné ubytování a/nebo dopravu, zapracování, zvyšování kvalifikace nebo případnou náhradu. Je zodpovědný za komunikaci se všemi zodpovědnými útvary zákazníka.

V závislosti na velikosti zakázky, Vašich potřebách a požadavcích Vám koordinátor zakázky může být k dispozici:

  • trvale,
  • ve vybraných dnech či hodinách,
  • na vyžádání,

a to buď přímo na Vašem pracovišti „on-site“, na naší pobočce či prostřednictvím našeho mobilního pracoviště. 

Koordinátor zakázky dohlíží na včasné a množstevní naplnění objednávky zákazníka. Operativně komunikuje požadavky, změny a potřeby směrem k zákazníkovi a naopak, prostřednictvím interního určeného pracovníka/ů, zpravidla směnový mistr/vedoucí výroby, teamleader, personalista, HR specialista, HR generalista, mzdová/ý účetní apod.

Dočasně přidělené zaměstnance a brigádníky pro krátkodobou výpomoc jsme obvykle schopni zajistit do 3 pracovních dnů. K výkonu práce je vybavíme pracovním oděvem a obuví dle Vašich požadavků, plně seznámíme s požadavky na výkon práce a připravíme k nástupu ve Vámi požadovaný termín.

Reporting

Pro účely sledování kvality, výkonu i výplaty mezd a vyúčtování pro připravujeme pravidelný reporting v intervalech dle konkrétních požadavků (denní, týdenní, měsíční; s ohledem na povahu zakázky a Vaše potřeby).

Předmětem reportingu je zejména:

  • Obsazenost směn.
  • Docházka dočasně přidělených zaměstnanců. 
  • Kvalita práce dočasně přidělených zaměstnanců ze strany zákazníka (hodnocení nadřízeného).
  • Mzdové podklady.
  • Reakční doby.
  • Změny, aktualizace pracovně-právních dokumentů.
  • Informace o vstupních a periodických zdravotních prohlídkách.
  • Informace o situaci v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.

Pozn.

Služba Pro-Temp Temporary, je poskytována v souladu s platnou právní úpravou (zejména „Zákoník práce“ v platném znění a „Zákon o zaměstnanosti“ v platném znění). Kromě obchodního smluvního vztahu mezi společností Pro-Temp a zákazníkem, vyžaduje též „Dohodu o dočasném přidělení“ a „Písemný pokyn“ společnosti Pro-Temp (jako „Agentury práce“) dočasnému přidělení zaměstnance u zákazníka.

Chcete se dozvědět více?

Rádi Vám odpovíme na všechny Vaše dotazy. Za účelem adresnosti naší odpovědi vyplňte, prosím, Vaše kontaktní údaje, abychom Vás mohli kontaktovat adresnou formou s naší odpovědí.

Děkujeme Vám!

Položky označené hvězdičkou (*) je nutno vyplnit.

Jméno *
Email *
Telefon *
Zpráva *
Opište kód *